måndag, juli 31, 2006

OSCAR OCH JAG

Här är min favorit bland kameler. Vilken kille! Tyvärr fick jag svårigheter i tullen eftersom han saknade vissa relevanta vaccinationer som hundar måste ha (ja, jag vet men vad skulle jag göra då? Försök själva smuggla en kamel) så han fick stanna kvar i Egypten.

Jag hade tänkt ha honom i trädgården som ett pittoreskt inslag. Istället för trädgårdstomte liksom.

Om ni åker till Egypten så hälsa från mig. Han kommer nog ihåg mig. Mig glömmer man inte i första taget. Speciellt inte om man märkts med "handbagage", försetts med handtag och en scarves från Hermés som extra toutch.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha ha.... Ja det hade varit en syn för gudar.... En kamel i trädgården....

Bodde i Liberia när jag var lite, där hade vi en grön markatta... Vi hade vilda planer på att smuggla hem honom men mina föräldrar besinnade sig... Han var inte rumsren...

6:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home